מאיה ורטהיימר ואסף זמיר - ביקורת ברשת רעיית שר התיירות בצילום פרובוקטיבי באזזנט / על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר - ×'יקורת ×'רשת רעיית שר ×"תיירות ×'צילום פרו×'וקטי×'×™ ×'אזזנט / על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם.. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: אני לא קוראת לאף אחד לעשות את מה שאני מנסה ולומדת, אין לי ניסיון. N12 באפט השלים את ההשתלטות על ישקר. אשתו של החכ אסף זמיר, השחקנית מאיה ורטהיימר שמוכרת לחלק גדול מאיתנו כדבורה מהסדרה האהובה 'שבאבניקים' החליטה לחשוף לראשונה את ההתמודדות שלה עם תהליך הפוריות הקשה שהיא ועוד אלפי נשים עוברות בדרך אל הבאת ילד לעולם.

זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. הכיתוב שאותו צירפה לתמונה בחשבון האינסטגרם שלה היה לא סגורה מה הם חושבים עלי. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם. חן אמסלם, טהוניה רובל, מאיה ורטהיימר, לאה שנירר, שני כהן וג'קי אזולאי הסתפקו במקצה לעשרה קילומטרים. לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה.

אסף זמיר ומאי×
אסף זמיר ומאי×" ורט×"יימר Jharingan from lh3.googleusercontent.com
יש ימים שאני צוללת לדיכאון ומרגישה כמו קליפת אדם חשפה מאיה על כתבת השער. מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. אחרי תשעה חודשי הריון מצולמים (וארוכים!). קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. אני לא קוראת לאף אחד לעשות את מה שאני מנסה ולומדת, אין לי ניסיון. זאת הברכה הגדולה ביותר שיכולתי לבקש מאלוהים. התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן.

מאיה הסברת על אסיה, אבל למה נבחר גם השם מרים?

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: לספר שזה סוף סוף קרה: מאיה הסברת על אסיה, אבל למה נבחר גם השם מרים? יומיים אחרי שמאיה ורטהיימר ואסף זמיר הגיעו לחדר הלידה והביאו לעולם את בתם הבכורה, מאיה חשפה ברשתות החברתיות את שני השמות המתוקים שהם בחרו ליורשת העצר. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. הם צירפו תמונת סלי שבה רואים את זמיר, ואת ורטהיימר ברקע כשהיא יושבת על יד השירותים כדי להקיא. היה ממייסדי סיעת רוב העיר במועצת העיר תל אביב, ועמד בראשה. השניים החליטו להתחתן במקום בו השיער תמיד מסתדר, וגם כשחם לא מזיעים. יש ימים שאני צוללת לדיכאון ומרגישה כמו קליפת אדם חשפה מאיה על כתבת השער. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה: אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה. אשתו של החכ אסף זמיר, השחקנית מאיה ורטהיימר שמוכרת לחלק גדול מאיתנו כדבורה מהסדרה האהובה 'שבאבניקים' החליטה לחשוף לראשונה את ההתמודדות שלה עם תהליך הפוריות הקשה שהיא ועוד אלפי נשים עוברות בדרך אל הבאת ילד לעולם. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש:

קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים. ולא, השם הוא לא איזמל. אחרי מסיבת רווקות נוצצת ומנקרת עיניים, הגיעה מאיה ורטהיימר (26), נכדתו של המליארדר סטף ורטהיימר, מאובזרת בחברותיה הסלבס לאילת הדרומית כדי למסד את היחסים עם ארוסה אסף זמיר (37), הלא הוא סגן ראש עיריית תל אביב. אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה.

וואל×
וואל×" סל×'ס מ×" קור×" שם עם מאי×" ורט×"יימר ואסף זמיר צפו Facebook from lookaside.fbsbx.com
היום (ה׳) ורטהיימר החליטה להגיב בעצמה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, צחי ולאה שנירר, ציפי רפאלי, שני אטיאס, רווית אסף, ויקי מקריאניס והכדורגלן לשעבר והמעצב כיום, אמיר שלח. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון. השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: מאיה ואסף בחרו בחברת ההפקות two productions, המתמחה בהפקת אירועים מאפס כבר מעל שש שנים, להתמודד עם המשימה. היא בתו של המיליארדר איתן ורטהיימר (בנו של התעשיין הישראלי סטף ורטהיימר, שגם כיהן כחבר הכנסת בעברו) ושל אריאלה. כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע.

הם צירפו תמונת סלי שבה רואים את זמיר, ואת ורטהיימר ברקע כשהיא יושבת על יד השירותים כדי להקיא.

למדה בתיכון מעגן מיכאל במגמת תיאטרון. בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה: שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה. אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר והבייבי (צילום: באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: זו לא האג׳נדה שלי״, פתחה ורטהיימר ברשימה. Maya wertheimer in 2018.png494 × 926; אשתו של החכ אסף זמיר, השחקנית מאיה ורטהיימר שמוכרת לחלק גדול מאיתנו כדבורה מהסדרה האהובה 'שבאבניקים' החליטה לחשוף לראשונה את ההתמודדות שלה עם תהליך הפוריות הקשה שהיא ועוד אלפי נשים עוברות בדרך אל הבאת ילד לעולם. מאיה ורטהיימר נותנת לכם הצצה ככה אני נראית בשמלת כלה tmi. כן כן, אסף ואני החלטנו להצטרף לשלל הפוסטים המרגשים והדביקים של יום האהבה כדי לספר לכם שהרגע שהתפללנו אליו כל כל הרבה זמן הגיע. על שם סבתי מרים ורטהיימר ז״ל שהייתה אחת הנשים הכי מדהימות בעולם.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר בהיריון ראשון. באפט רוכש 20 ממניות ישקר ממשפחת ורטהיימר ב 2 05 מיליארד ד שוק. מתוך עמוד האינסטגרם של מאיה ורטהיימר. Maya wertheimer in 2018.png494 × 926; אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה.

מאי×
מאי×" ורט×"יימר ואסף זמיר Hot Magazine from magazine.hot.net.il
אני בעצם הכי לא לבד שהייתי מעולם. אם שאלתם מה פרוש השם ולמה הוא נבחר, לורטהיימר ההסברים: בפוסט שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה ״1. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: השמועה אומרת ש מאיה ורטהיימר ואסף זמיר מתכננים ילד וואלה סלבס. שנתיים לאחר שנישאו זה לזו והפכו לאחד מהזוגות המתוקים והכיפיים בתעשייה, מאיה ורטהיימר ואסף זמיר חושפים את הבשורה הכי מרגשת שיש: יום ראשון, 26 בינואר 2020 מאיה ורטהיימר ואסף זמיר הורים לבת בכורה | few woman #few_woman. לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה.

אחת מהן היא הזוגיות של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, והתגובה שלה להתפטרות שלו מהכנסת רק הדגישה את זה.

לפני כחודש בחרו השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר (26) וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר (37), לחגוג את החתונה שלהם בסופש תכנון חתונה בחוף שבמקורו אינו מיועד לאירועים היא משימה לא פשוטה. אני לא קוראת לאף אחד לעשות את מה שאני מנסה ולומדת, אין לי ניסיון. היום (ה׳) ורטהיימר החליטה להגיב בעצמה. ולא, השם הוא לא איזמל. התמונה הצליחה להרגיז לא מעט אנשים, שטענו שהיא מבזה את המעמד לצד אמירות בריוניות נוספות שלא ניתן להן במה כאן. קבלו את כל האאוטפים הכי יפים שהסלבס לבשו בחתונה של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר. חן אמסלם ומאור זגורי | צילום: לרגל המינוי העלתה מאיה ורטהיימר, אשתו של זמיר ואישה נהדרת בפני עצמה, תמונה הומוריסטית שלה עם דגל ישראל בלשכתו החדשה. מאיה ורטהיימר ואסף זמיר | צילום: מדי פעם מאיה נשברת ומודה שהפערים הגופניים בינינו מפריעים לה קצת. אסף זמיר עם מאיה ורטהיימר והבייבי (צילום: בחודש יוני האחרון, עם התחלת המחאה צאו לי מהרחם שהחלה לוסי האריש, העלתה מאיה ורטהיימר מציגה בטן הריונית: בקיץ האחרון השחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה חבר הכנסת אסף זמיר הכריזו בחשבונות האינסטגרם שלהם כי הם מצפים לתינוק, ועכשיו אנחנו מאושרים לספר שזה סוף סוף קרה:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama